Sari la conținut
HiFi Tech

Sfat achizitie Amplificator + boxe , buget 1000-1500 RON


drerd

Postări Recomandate

Salut ,  sunt incepator in ale HI-Fi-ului  ,   as dori sa achizitionez un amplificator Sh   si niste boxe ( sh sau noi ) in limita a 1000-1500 Ron .

Nu am pretentii foarte mari la acest buget,   stiu ca sculele cu adevarat bune sunt mult mai scumpe ,  dar  decat sa dau 1000 Ron pe un edifier , parca as risca un pic pe un amp mai vechi de calitate si niste boxe Bookshelf.

Ma intereseaza un sunet cald  , cu medii definite , bass percusiv . Ascult mai toate genurile de muzica  , in special rock ,hip-hop.

Sursa va fi laptopul  , pentru care voi lua   o placa audio externa , gen Xsonar ,  sau voi construi un mic server cu Raspberry Pi , daca gasesc componentele necesare in Ro ,bugetul pentru ele e  separat.

Inainte ma uitam dupa un Edifier 2730DB cu bluetooth ,  dar intre timp am zis sa trec la ceva mai serios , mai ales ca au crescut preturile si nu as da 1200 Ron pe o chinezarie  .

 

Nu stiu nimic despre amplificatoarele vechi ,  ce modele sunt mai fiabile in timp  , se preteaza la ce vreau eu  ?

Cu  boxele , as vrea ceva cu woofer de minim 6 inch .

Totodata , ca alternativa mai apropiata de hi-fi  mai erau Audioengine A5+  ,  ce parere aveti de ele ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dintre boxe SH cu raport pret calitate foarte bun, as recomanda Heco sau Canton, nemtesti, personal am Superior 700 si Superior 830, gasesti pina in 800-1000 lei. Sa verifici sa nu fie "minarite" de aia ce spun "le-a avut bunicu' in pod", au stat cu pungi pe ele in debara sau chestii de gen. Ia un cunoscator cu tine cind mergi sa cumperi, eventual arata-i banii ca vrei sa cumperi 100% dar cere-i sa-ti permita sa desfaci boxa sa vezi filtre, fire leonice la woofer, etc. Amplificator, de restul de bani, un minim 2x50W, full tranzistorizat in etajul final.

Editat de djleco
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri