Sari la conținut
HiFi Tech

DOZE PICK-UP


boggy63

Postări Recomandate

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 326
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 weeks later...

La noi sunt f putini utilizatori de vinil. Personal sunt incepator in domeniu si am incepu acum 2-3 ani cu un Rega RP-1 care a venit cu o doza Ortofon OM-5E pe care am upgradat-o la o Nagaoka mp-110.

De atunci construiesc de mama focului preamplificatoare de doza ptr ca sunt maniac DIY-er si nu vreau sa dau banii pe ceva de-a gata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
As vrea sa-mi schimb doza si nu stiu daca sa merg in continuare pe MM sau sa aleg una MC.
In general, MC ofera performante mai bune, dar si un nivel de iesire considerabil mai mic. Prin urmare, trebuie un pre de doza de calitate, cu zgomot mic, si o cablare atenta pentru a evita efectul de antena. Daca bratul are deja fire care nu pot fi schimbate, e de vazut cat de bine ecranate sunt... altfel te trezesti ca ai si pick-up, si tuner in acelasi aparat ;)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Am tot cautat un studiu / articol referitor la efectele trecerii timpului in cazul suspensiei pe care se sprijina acul. Nema, n-am gasit nimic. :( Nu stiu cum e la altii (doze mai pricopsite) dar in cazul meu (doza MM JVC model Z1) acul se sprijina pe o minuscula sfera de cauciuc (siliconic sper eu...). Sunt curios daca odata cu trecerea timpului ii scade complianta, mai ales daca pickup-ul a zacut nefolosit o perioada. Probabil ca o mica perioada de burn-in ar aduce din nou doza in parametri, presupunand ca acestia s-au modificat. Ma arde deoarece am fost om prevazator si mai am doua ace sigilate, originale, cumparate mult inainte de '90 si tinute in sertar. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...