boggy63 Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 Ce -ar fi daca am discuta putin despre doze?In special cele pentru auditii,nu cele de scratch.Cred ca ne-ar fi de folos tuturor sa invatam din experienta altora sau altii sa invete de la noi,pentru ca alegerea unei doze este cel mai important lucru pentru un audiofil ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boggy63 Postat Octombrie 2, 2013 Autor Share Postat Octombrie 2, 2013 vad ca toti audiofilii de pe acest forum considera acest subiect prea facil!sau gresesc eu?uite ,eu vroiam sa facem o comparatie intre o doza grado prestige blue1 si una stanton 681 ee mk iii,dar nu am cu cine sa ma sfatuiesc.asta e! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Balkan Postat Octombrie 22, 2013 Share Postat Octombrie 22, 2013 La noi sunt f putini utilizatori de vinil. Personal sunt incepator in domeniu si am incepu acum 2-3 ani cu un Rega RP-1 care a venit cu o doza Ortofon OM-5E pe care am upgradat-o la o Nagaoka mp-110. De atunci construiesc de mama focului preamplificatoare de doza ptr ca sunt maniac DIY-er si nu vreau sa dau banii pe ceva de-a gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boggy63 Postat Octombrie 22, 2013 Autor Share Postat Octombrie 22, 2013 aha!e si asta o chestie-audiofil fara vinil!interesant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pilgrim Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 Si totusi... cine mai asculta vinil pe acest forum? As vrea sa-mi schimb doza si nu stiu daca sa merg in continuare pe MM sau sa aleg una MC. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibi Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 Eu mai bag cîte o placădin cînd în cînd dar destul de rar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...