Sari la conținut
HiFi Tech

SPORT, implicare activa, nu comentarii de bere "steaua vs. dinamo"


Jack

Postări Recomandate

  • 3 months later...

Am fost acolo pe 16 si 17, chiar in culise, live, nu la un eveniment muzical, ci unul sportiv:


">https://www.youtube.com/watch?v=T388LhKhpfo


min 14-27, bunul meu coleg, prieten si trainer personal, Mihai. Mai rar atita munca si tenacitate, perfectionism, calcul matematic in tehnica. Cine crede ca se poate face fara multa ratiune, dincolo de munca, tehnica si conditie fizica, se insala. Ma simt mindru si il felicit!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Noua mea BIJUTERIE:


http://https://www.bmc-switzerland.com/us-en/bikes/road/endurance-roadmachine-01-four/


I-am "adus" o imbunatatire schimbandu-i grupul Ultegra mecanic cu unul electronic Di2.


Cantarita cu pedale plate si 2 suporturi pentru bidoane are 8,385 de kg(Usoara tinand cont ca este Endurance si cu frane hidraulice).

BikeKg.thumb.jpg.7e5aa844a2bf32a432a653d163c5eb1f.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noua mea BIJUTERIE:


http://https://www.bmc-switzerland.com/us-en/bikes/road/endurance-roadmachine-01-four/


I-am "adus" o imbunatatire schimbandu-i grupul Ultegra mecanic cu unul electronic Di2.


Cantarita cu pedale plate si 2 suporturi pentru bidoane are 8,385 de kg(Usoara tinand cont ca este Endurance si cu frane hidraulice).

 

Bravo! S-o FOLOSESTI sanatos si cit mai mult (frecvent)!

Cam la ce pret e o jucarie de genul asta ? Ma tenteaza, n-am mai pedalat la modul serios de mai bine de 25 de ani, intre timp am mai incercat MB-uri dar nu mi-au captat atentia, in schimb, de cite ori ma urc pe o semicursiera incep sa simt endorfinele..... Care ar fi diferentele esentiale fata de vechile semicursiere, dpdv functional mai ales?

Thx!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noua mea BIJUTERIE:


http://https://www.bmc-switzerland.com/us-en/bikes/road/endurance-roadmachine-01-four/


I-am "adus" o imbunatatire schimbandu-i grupul Ultegra mecanic cu unul electronic Di2.


Cantarita cu pedale plate si 2 suporturi pentru bidoane are 8' date='385 de kg(Usoara tinand cont ca este Endurance si cu frane hidraulice).[/quote']

 

Bravo! S-o FOLOSESTI sanatos si cit mai mult (frecvent)!

Cam la ce pret e o jucarie de genul asta ? Ma tenteaza, n-am mai pedalat la modul serios de mai bine de 25 de ani, intre timp am mai incercat MB-uri dar nu mi-au captat atentia, in schimb, de cite ori ma urc pe o semicursiera incep sa simt endorfinele..... Care ar fi diferentele esentiale fata de vechile semicursiere, dpdv functional mai ales?

Thx!



Salut Jack,


Merci fain :) Normal o folosesc (pe cea veche o am) destul de des, de genul 2 iesiri pe saptamana a cate 50-60 de km o tura, acuma cu anotimpul rece, e mai dificil, chit ca am echipament de iarna, tot nu e funny, mai ales cand ai vant cu rafale intre 60 si 120 km/h. Plusul in perioada asta e ca primesti o reducere "frumoasa", intr-un cuvant asta e perioada in care sa-ti cumpere o bicicleta, mai ales ca poti, cu putin noroco, daca vrei sa gasesti si un model de anul trecut unde pretul scade si mai mult.

Pretul e mare, se poate vedea in link, pret de catalog e 4899 euro, plus eu am platit o diferenta de alte sute bune de euro sa tre de la schimbatoare mecanice la cele pe impulsuri electrice.

Diferentele intre cele vechi si cele noi sunt abisale, asta daca vechi inseamna cele in otel/aluminiu. A mea e din carbon, cantareste sub 8 kg fara pedale si alte accesorii(asa se cantareste o bicicleta). Nu e chiar maximul cel poti avea ca si greutate, dar pentru o bicicleta de tip Endurance(care ofera comfort pentru distante lungi, gen ce folosesc cei PRO pentru Paris-Roubaix, strade bianche) care are si frane hidraulice, e chiar usoara. Ca o paranteza vanzatorul avea o bicicleta de 6,2 kg, cursiera pur sange pentru urcat(catarare) dar venea si cu pretul adecvat, adica 14.000 de euro :) Diferenta abisala e in greutate, greutate care pe o urcare face o diferenta enorma(sunt "nebuni" care isi schimba si suruburile sa fie in titan sa fie cat mai usoare, intr-un cuvant si cateva grame conteaza se pare pentru ei). Alta in schimbatoare, pe langa ca sunt mult mai smooth (nu mai simti ca-ti "scapa" piciorul o jumate de tur de pedala cand schimbi viteza), sunt mai precise(nu mai sare lantul), ai 11 pinione pe spate care-ti ofera posibilitatea sa-ti "gasesti" combinatia perfecta pentru orice situatie, plan, urcare, coborare. Si sa nu mai povestim despre franele hidraulice, care pe langa ca-ti ofera posibilitatea de a opri in jumatate de lungime fata de cele clasice, in coborare la viteze de peste 50km sunt divine. Am inteles ca incepand cu 2019 o sa fie impuse si la PRO.

Cat despre schimbatorul cu impulsuri electronice(Di2) e o alta chestie divina, nu mai e nevoie sa impingi 3-5 cm maneta spre interior ca sa schimbi viteza, apis ca si pe un butano si o schimba, plus chiar deasupra pe fiecare maneta ai cate un buton, si cu ajutorul unui dispozitiv(Shimano WU111), in momentul cand esti contra cronometru poti seta ca stanga sa schimbe inferior si dreapta superior, apoi poti alege sa-ti schimbe semi-automatic sau chiar automatic. Dar cel mai mare plus, este precizia lui, pe cele manuale, pentru schimbatorul din fata, ai asa numitul TRIM, cum il numesc americanii, adica trebuie cu maneta din partea stanga sa-ti "ajustezi" pozitia schimbatorului fata in functie de combinatia de viteze care o folosesti, in special cand faci cross-chan, mare pe fata, mare pe spate sau mic pe fata cu mic pe spate(nu prea sunt indicate aceste combinatii), doar ca pe urcari sub 6-7%, mare pe fata si mare pe spate iti ofera o combinatie grozava.

Oricum, daca nu esti obisnuit de ani multi, eu iti recomand sa te uiti catre un model Endurance, care-ti ofera o positive mult mai comoda, nu foarte agresiva, gen BMC Roadmachine, Trek Domane, Specialized Roubaix, Cannondale Synapse, sau daca din cand in cand te-ar atrage si o iesire in "decor"(sosele neasfaltate) poti sa te uiti dupa un Gravel, minuscule este ca e mai greu, o geometrie foarte relaxata si de multe ori folia cea mare e cu mai putin i de 50 de dinti, ceea ce pe drum drept e un mare minus. Dar si peste 50 de dinti ai envoie de picioare super antrenate. Pe langa asta iti recomand pantaloni, cu brittle de preferabil sa nu te stranga la mijloc(Short Bib) de calitate buna, adica de la 100 de euro in sus pret de catalog, ca si marca iti pot recomanda, Castelli, Santini, Mavic; asta daca doresti sa-ti petreci destul timp pe șa ;)

Odata ce te prince microbul, poti fi sigur ca stii unde ti se vor duce bandi :cheesy::crazy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cauza miilor de imbecili si cretini de pe drumurile noastre mi se pare un sport deosebit de riscant. Si mie mi-ar place sa pedalez dar ma abtin

 


Sunt ferm convins ca e mai periculos decat in alte tarii, asta din cauza maniacilor de pe drumuri si a lipsei benzii pentru bicicleta. Am cunoscut(virtual) pe o aplicatie(Strava) cativa(oricum sunt foarte multi in Romania care practica sportul), care fac dus intors Tihuta, facnd ture de 120 de km. Plus ca poti apela la 2 "ajutoare". Cel mai ieftin e o oglinda retrovizoare de genul: http://www.zefal.com/en/mirrors/109-spin.html , pe care eu o folosesc si e super. Si a 2-a ar fi o varianta mult mai scumpa, asta pentru ca ai nevoie si de un cyclocomputer de la Garmin edge 520/820/1030 plus radarul care vine montat pe tija de la șa, care te avertizeaza pe ecranul cyclocomputerului in momentul in care se aproprie o masina din spatele tau. https://buy.garmin.com/en-US/US/p/518151 .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In conditiile noastre nu e mare lucru, am vazut destui "destepti" care depaseau pe dreapta, daca dai de unul de asta....Oricum eu era sa mor pe bicicleta acum mult ani, poate ca de asta sint foarte reticent

 

Te cred ca te-a marcat acel episod, dar totusi, acest Radar Varia de la Garmin, te atentioneaza de la o distanta de 140 m, ceea ce nu e putin at all ;) In combinatie cu o oglinda retrovizoare zic ca e mai mult decat suficient.


https://buy.garmin.com/en-US/US/p/518151 aici poti citi mai multe despre acel radar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E-bike. ;) Am mers cu asa ceva, era un Koga Nova "on trekking" la 3000 de euro, de 25 kg, cu baterie Yamaha. Zici ca zbori cu un planor. In US si Germany sunt in mare voga de vreo 7 ani. Am uitat deja de semicursierele clasice, fie si din carbon.

 


E-bike-urile sunt un mijloc de transport, nu un sport. Iar un e-bike la 25 de kg, e cam "antic" ca model, am testat si eu o semicursiera asistata electric, pe plat am reusit sa jaunt la 52,8 de km la ora. Aia e de luat in calcul la +65 de ani :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si pe E-bike invarti pedalele, numai ca prinzi o viteza superioara. Exista numeroase setari, poti transpira si pe E-bike. :) Meseriasii au modele care pot merge si cu 90 km/h.


">https://www.youtube.com/watch?v=zEdETIjfngo

 

Meseriasii fara motor:

">https://www.youtube.com/watch?v=CkQGATSscs4
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 8 months later...
  • 4 months later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 de zâmbete maxim sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Acest site foloseste cookie-uri! Prin continuarea navigarii va exprimati acordul asupra folosirii acestora. Citeste Politică Intimitate si Termeni de Utilizare.