pilgrim Postat Decembrie 2, 2016 Autor Share Postat Decembrie 2, 2016 Ce mașina încalță pilgrime, cu ce tracțiune? Cu tractiune spate, cum iti spunea si Marian. Exista un profil mai bun, mai potrivit? Clasa de aderenta de pe eticheta chiar conteaza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
camiloiu Postat Decembrie 2, 2016 Share Postat Decembrie 2, 2016 Ca la cabluri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pilgrim Postat Februarie 9, 2017 Autor Share Postat Februarie 9, 2017 Ce legatura are cu subiectul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jack Postat Februarie 9, 2017 Share Postat Februarie 9, 2017 Ce legatura are cu subiectul? Legatura chimica! Ambele sunt substante organice, si alcoolul din vin si cauciucul... Baronu' simtea ca se sufoca daca nu dadea si el ceva din gura...... Bai gabytza, io ti-oi pune o intrebare, cred ca retorica : este ceva ce nu stii ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Greierasul Postat Februarie 10, 2017 Share Postat Februarie 10, 2017 Pilgrim daca stai intr-o zona muntoasa , complicata, iti recomand Bridgestone DM-V1. Sunt taticu si mamica la toate. Momentan folosesc GoodYear UltraGrip dar sunt mediocre pentru iarna. Franeaza lung, demareaza greu si masina fuge in lateral la curba pe zapada. Diferenta in rau e uriasa fata de DM-V1. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Greierasul Postat Februarie 10, 2017 Share Postat Februarie 10, 2017 Mai nou au scos si DM-V2, care se zice ca ar fi chiar mai bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pilgrim Postat Februarie 10, 2017 Autor Share Postat Februarie 10, 2017 GoodYear am fost tentat sa iau. Sunt foarte laudate. Intre timp am luat altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Greierasul Postat Februarie 10, 2017 Share Postat Februarie 10, 2017 Am luat si eu de ce bani am avut prin buzunare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Greierasul Postat Februarie 10, 2017 Share Postat Februarie 10, 2017 Merci frumos... ia lumea ca ie ieftina si se merita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Greierasul Postat Februarie 10, 2017 Share Postat Februarie 10, 2017 Ba nu, sunt 3 puncte ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanozaurus Postat Februarie 10, 2017 Share Postat Februarie 10, 2017 De ce doar trei? E un triciclu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brainsmartman Postat Februarie 10, 2017 Share Postat Februarie 10, 2017 Dupa ce m-am "lamurit" cu Goodyear si Dunlop, am experimentat cativa ani Vrederstein, iar mai nou ma dau bine mersi cu salupa de 2 tone, tractiune spate, 150 CP cu Marangoni Italia. Pana la urma tine de "defectul" ala dintre scaun si volan... am condus doi ani duba de 3,5 tone cu tractiune spate, incaltata cu Wan Li (China), pe drumurile de Maramu, intre Sighet si Baia Mare, Baia Mare - Borsa, etc, iarna.... Sa ne zica nenea Doru cum se circula pe acolo iarna... Pana la urma, nu "guma" tine masina pe drum. Orice guma de iarna e buna, depinde cum o exploatezi. Pana la urma, asa este, IARNA NU-I CA VARA! Drum uscat sa aveti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pilgrim Postat Februarie 11, 2017 Autor Share Postat Februarie 11, 2017 Pai, ce sa zic...? Zic ca daca ai facut iarna drumuri de Borsa - Baia Mare (si retur), mai ales dimineata devreme sau noaptea tarziu, esti sofer. Ai toata aprecierea mea. Si daca cineva se consiera sofer, dar iarna a condus 90% pe asfalt si drum drept, il invit in Maramures. Aici va puteti testa capacitatile si gumele de firma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kman Postat Februarie 11, 2017 Share Postat Februarie 11, 2017 Zici? Aprob pozitiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pilgrim Postat Martie 25, 2017 Autor Share Postat Martie 25, 2017 Trebuie sa schimbam (iar) anvelopele. Ce punem pe vara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hellrider77 Postat Martie 25, 2017 Share Postat Martie 25, 2017 Continental conti sport 5. Nimic altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pilgrim Postat Martie 25, 2017 Autor Share Postat Martie 25, 2017 Ai avut experiente negative cu unele branduri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hellrider77 Postat Martie 26, 2017 Share Postat Martie 26, 2017 Am avut cu vredestein. Foarte bune ca performanta dar la ce mai mica chestie se taie instant. Michelin sunt foarte foarte bune, problema este ca alea au făcut galme la prima urcare pe bordura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pilgrim Postat Martie 26, 2017 Autor Share Postat Martie 26, 2017 Sunt de preferat cele XL, cu marginile ranforsate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comanr Postat Martie 26, 2017 Share Postat Martie 26, 2017 Eu chiar nu stiu ce cauciucuri am, parca Uniroyal, din experienta pot sa zic ca nu conteaza ce cauciuri are o masina atat timp cat nu au uzura mare si sant echilibrate, ceea ce conteaza cu adevarat este tipul de tractiune (preferabil awd permanent) si sistemul de franare, restul este cablu, ca sa fac o analogie fina, si bineinteles cel mai important este skill ul soferului, experienta, bunul sau simt (tehnic) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silviu2403 Postat Martie 26, 2017 Share Postat Martie 26, 2017 Eu de iarna am luat 4 buc 225 60 16 Goodride si sunt excelente la 200lei buc fata de 400 unul de firma. Acum de vara imi iau 225 55 17 tot goodride, am fost multumit de ele. Am avut de toate Dunlop, Pirelli, Good Year, Michelin. Michelin mi au placut ca sunt mai soft si cele mai silentioase. Daca vreti sportivitate si aderenta Pirelli sunt ce mi-au inspirat incredere insa sunt mai tari pe flancuri si mai rigide, insa stau bine in curbe si ai directie precisa. Mi a mai trecut agitatia la volan si nu mai simt nevoia de gume extra, noi sa fie si echilibrate si sunt ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pilgrim Postat Martie 26, 2017 Autor Share Postat Martie 26, 2017 Falken a incercat careva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hellrider77 Postat Martie 26, 2017 Share Postat Martie 26, 2017 Sunt de preferat cele XL, cu marginile ranforsate? Depinde de janta si dimensiuni. Dacă ai balon mic si janta de aliaj, sunt de preferat cele cu margini ranforsate. Eu am 225/45/17 si fara margini ranforsate as fi distrus de mult jentile. De iarna am 205/55/16 balonul este îndeajuns de mare încât să protejeze lentile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comanr Postat Martie 26, 2017 Share Postat Martie 26, 2017 eu am 225/55/17 cu talon ranforsat, protejeaza dar scade putin confortul, cu cat e mai moale talonul cu atat masina devine mai confortabila, indiferent de suspensie, win some lose some, ar mai fi un avantaj ca daca mergi cu anvelopa putin lasata, talonul ala tine mai bine si nu se dejanteaza asa usor, dar anvelopa e mai grea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kman Postat Martie 27, 2017 Share Postat Martie 27, 2017 În top sunt Michelin PS4 care acum până în 19" sunt echivalente și cu PSS pe care le-au înlocuit de fapt și asta le-a ridicat nivelul serios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.