Sari la conținut
HiFi Tech

Recomandare boxe


seba

Postări Recomandate

Buna ziua,as dori sa cumpar niste boxe mai "rasarite" pentru sistemul meu la care acum folosesc Mission MX 2. . Amplificatorul este Denon PMA 520 AE + Denon DCD 520 AE https://www.avstore.ro/amplificatoare/denon-pma-520ae/ .

Stiu ca amplificatorul este low-entry,dar consider ca poate conduce niste boxe mai bune decat actualele Mission. Pe scurt,bugetul este un +2000 lei,iar alegerile sunt Dali Zensor 3( noi) si Dynaudio Excite X12 (SH ) http://www.audioweb.ro/oferte/vizualizare/dynaudio-excite-x12-maple-vandschimb/

As dori sa stiu daca sunt compatibile cu perechea Denon PMA 520 AE + Denon DCD 520 AE.

Din pacate avand domiciliul in Tulcea nu pot sa ascult boxele si nu as vrea sa dau banii pe ceva necompatibil.Desi inclin spre Dynaudio,frica mea este sa nu fie niste boxe pretentioase la amplificare........

Va multumesc in avans pentru raspunsuri,

Sebastian

P.S cum probabil v-ati dat seama sunt incepator ,asa ca as aprecia mult orice sfat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 78
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Camera are un 23 m2 maxim,iar boxe de podea nu cred ca vreau (voi avea maxim 1,5 m intre boxe).Sincer sunt multumit de amplificator,nu as vrea sa-l schimb prea curand.

Acum,ma gandeam ca Dynaudio ar fi potrivite pentru amplificator care scoate maxim 70 W la 4 ohmi Rated Output Power:

(4 ohms, 1 kHz, THD 0.7%)

70 W + 70 W

dar vad ca ma insel .Acum in 2000 lei ce boxe ar" suna bine" in combinatie cu amplificatorul? Dali Zensor 3 la 6 ohmi cred ca s-ar potrivi ( vad ca sunt foarte laudate)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri