zal Postat Aprilie 16, 2018 Share Postat Aprilie 16, 2018 (editat) Ptr cei curioşi, aşa arată interiorul şi mecanica acestui pick-up tangenţial. Am remarcat motorul central ca dimensiuni, forţă şi silenţiozitate şi mecanica braţului cu motoraşul, electromagnetul liftului şi amortizorul hidraulic, mecanica fină germană. Capetele de cursă sînt controlate simplu cu microcontacte, doar poziţia dozei e urmărită optic. Firul de masă e legat numai la partea electronică, mecanica e liberă, nici trafo nu are ecranul legat la masă, cu toate astea e lipsit de brum. Reglajul manual de viteză admite maxim +/-10% faţă de viteza fixă. Dintre dezavantaje, ar fi lipsa documentaţiei ptr dozele moderne, reglajele se fac dificil şi cablajele părţii logice cu lipituri pe ambele feţe şi trasee subţiri. Editat Aprilie 16, 2018 de zal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zal Postat Aprilie 16, 2018 Autor Share Postat Aprilie 16, 2018 ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comanr Postat Aprilie 16, 2018 Share Postat Aprilie 16, 2018 foarte frumos, comparativ cu tangentialele de la pioneer pare mai slab, mecanismul capului si bratul fiind o g(l)uma cu elastic dar totusi peste ce facea kenwood /trio la seriile din plastic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zal Postat Aprilie 16, 2018 Autor Share Postat Aprilie 16, 2018 Nu e deloc elastic, e ca sfoara de scală de radio, în rest e numai metal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comanr Postat Aprilie 16, 2018 Share Postat Aprilie 16, 2018 stiu , dar e penibil, un fel de caruta din haur si titan. nu contest ca nu functioneaza ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zal Postat Aprilie 16, 2018 Autor Share Postat Aprilie 16, 2018 Fiecare cu părerea lui, între mecanicile antice cu ax melcat şi astea de acum cu compresor de aer ca la acvarii, asta mi se pare ingenioasă. Singura brutalitate o reprezintă electromagnetul care te sperie la acţionare, dar nu influenţează audiţia. 1 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comanr Postat Aprilie 16, 2018 Share Postat Aprilie 16, 2018 ma refer la cea cu motor liniar de la Pioneer care e la ani lumina fata de acel radio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zal Postat Aprilie 16, 2018 Autor Share Postat Aprilie 16, 2018 (editat) Scula e făcută înaintea apariţiei audiofiliei şi s-au folosit cond normali, excepţie mulţimea de tantali, aşa că pot pune orice îmi place acolo. Dacă era construit în prezent, am fi văzut mulţi cond Oscon, BG şi alte minuni. Platanul nu e greu findcă e motorul, care oricum nu are nici o asemănare cu cel de la Grundig, ăsta e Papst în 4 bobine, ăla e Technics în 8 bobine. Plus diferenţa de control digital contra control analog... Editat Aprilie 16, 2018 de zal 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zal Postat Aprilie 17, 2018 Autor Share Postat Aprilie 17, 2018 Sînt 8 împăţite pe toţi polii statorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.