zal Postat Octombrie 2, 2019 Share Postat Octombrie 2, 2019 (editat) Multiple măgării şi improvizaţii la mecanică şi electronică. Cablu de reţea trecut prin motorul lateral drept, tahometru înlocuit cu un cap de ştergere Tesla corectat cu un magnet, piese slabe calitativ la controlul motorului central, inclusiv un semireglabil sovietic şi terminale lungi lăsate să atîrne pe cablaj. La motoare distanţiere din piuliţe, arcuri la frîne întinse, electromagneţii deplasaţi. S-au corectat, s-au înlocuit rulmenţii, arcurile frînelor, tahometrul, presoarea, mufa de alimentare, becuri, s-a curăţat şi uns, s-a adaptat nivelul de intrare ptr sursele moderne de semnal. Editat Octombrie 2, 2019 de zal 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanozaurus Postat Octombrie 2, 2019 Share Postat Octombrie 2, 2019 Felicitari 🙂 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zal Postat Octombrie 2, 2019 Autor Share Postat Octombrie 2, 2019 Mulţumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.